Reklamacje dotyczące produktu
Masz możliwość złożenia reklamacji w przypadku otrzymania wadliwego produktu. Możesz skorzystać z gwarancji producenta (jeśli producent jej udzielił i trwa okres ochrony gwarancyjnej) lub z rękojmi (jeżeli towar jest wadliwy).
W celu złożenia reklamacji należy odesłać wadliwy produkt wraz z poprawnie wypełnionym formularzem reklamacyjnym (znajduje się w każdej paczce na odwrocie dokumentu WZ).Informujemy, że reklamacje telefoniczne oraz kierowane drogą elektroniczną, nie będą rozpatrywane.
Rękojmia
Reklamację z tytułu rękojmi możesz zgłosić przed upływem dwóch lat od otrzymania produktu, w przypadku stwierdzenia, że produkt jest uszkodzony, wadliwy, niezgodny z opisem lub niekompletny. Nasz Dział Reklamacji przyjmie i rozpatrzy zgłoszenie w ciagu 14 dni od wysłania towaru do naszego Magazynu Centralnego. W tym celu prosimy o przesłanie reklamowanego towaru wraz z dowodem zakupu oraz wypełnionym formularzem. W zgłoszeniu prosimy o sprecyzowanie oczekiwań oraz dokładne opisanie wady.
O decyzji poinformujemy drogą mailową. W przypadku pozytywnego rozstrzygnięcia, zwrócimy koszty odesłania towaru do Magazynu, dlatego prosimy o ich wskazanie w formularzu. W przypadku uznanej reklamacji postaramy się dostosować do Twoich oczekiwań - wymiana, usunięcie wady, obniżenia ceny lub naprawy. Jeżeli nie będzie to możliwe, zwrócimy środki maksymalnie w ciągu 14 dni od rozstrzygnięcia reklamacji.
Gwarancja
Elektrospark Sp.z.o.o. informuje, że nie udziela gwarancji na sprzedawane przez siebie produkty. Gwarancja jest udzielana przez producenta, który również rozpatruje zgłoszenia. Jeżeli termin nie został jednoznacznie określony w dokumentach gwarancyjnych, przyjmuje się termin dwóch lat od wydania towaru. W przypadku skorzystania z gwarancji możesz odesłać reklamowany towar do serwisu gwaranta lub możesz odesłać towar do nas, a my odeślemy go do producenta. Składając reklamację w oparciu o gwarancję za pośrednictwem sprzedawcy, odeślij do nas towar wraz z dowodem zakupu oraz wypełnionym formularzem.
Przypominamy, że o reklamacji z tytułu gwarancji, decyduje producent, nie sklep internetowy elektrospark.pl
Prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi na dokładne zapakowanie towaru wadliwego, odsyłanego do Działu Reklamacji. Elektrospark Sp.z.o.o. zastrzega sobie możliwość odrzucenia reklamacji w przypadku gdy towar reklamowany będzie uszkodzony lub rozmiar i rodzaj uszkodzenia będzie inny niż opisywany w załączonym formularzu, a także gdy charakter uszkodzenia będzie wskazywał na niewłaściwe przygotowanie paczki do wysłania bądź nienależyte zabezpieczenie podczas transportu. Koszt odesłania do Magazynu Centralnego w takim przypadku ponosi Klient.
Otrzymuj bieżące wiadomości.
Podaj swój e-mail, by otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Informacje dodatkowe
Firma
Elektro-Spark Sp. z o.o.
ul. Energetyków 15
20-468 Lublin
NIP: 946-21-83-790
KRS: 0000115135